Tájékoztató a KID rendszer bejelentkezési és aláírási változásáról


Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy KID rendszerünkben ezentúl a bejelentkezésnél és aláírásnál is meg kell adni majd egy jelszót és egy SMS-ben kiküldött kódot, hasonlóan az eKID rendszerhez.

Ezért kérjük, hogy a Csatolt dokumentumok-nál található excel táblázatot a KID felhasználónevekkel és a hozzá tartozó mobil telefonszámokkal a KELER részére a ugyfelszolgalat@keler.hu címre  visszajuttatni szíveskedjenek a tervezett ÜGYFÉLTESZT-hez való részvételhez 2022. október 19 határidőig.

A tesztidőszak tervezet ütemezése 2022. október 25-től november 11-ig várható.

Teendők az éles KID rendszer esetén:

Az éles KID rendszerben levő felhasználók adatairól a KELER Ügyfélszolgálata emailben fog tájékoztatást küldeni a megadott kapcsolattartó részére.

Az emailben szereplő felhasználók adataiban bekövetkezett változásokat (törlés, módosítás) az alábbi linken elérhető adatlapon tudják benyújtani.

https://www.keler.hu/Dokumentumt%C3%A1r/Formanyomtatv%C3%A1nyok/KID/2021_04_30_KELER-10_KID-hasznalati-szerzodes_3-sz-melleklet.pdf?download

A kitöltött adatlapot cégszerű aláírással postai úton vagy minősített elektronikus aláírással ellátva az ugyfelszolgalat@keler.hu címre szíveskedjenek visszaküldeni legkésőbb 2022. november 07-ig.

A változás élesítési dátuma 2022. november 20.

Üdvözlettel:
KELER Zrt.

Csatolt dokumentumok