Az eDEMAT alkalmazás nem csak az értékpapírok dematerializált formában történő kibocsátásával kapcsolatos eljárásban nyújt segítséget Ügyfélnek és a KELER-nek egyaránt, hanem bizonyos értékpapír keletkeztetéssel és törléssel járó társasági események kezelését is lehetővé teszi. A dokumentumok elektronikus feldolgozása és a folyamat alapú ügyintézés nem csak leegyszerűsíti, gyorsítja és költséghatékonnyá teszi a dematerializációval kapcsolatos folyamatok, de egyszersmind vezeti és irányítja a felhasználót az elvégzendő feladatok útvesztőjében.

Legfontosabb jellemzők:

  • Interneten keresztül elérhető rendszer,

  • Elektronikus aláírások kezelése,

  • Dokumentum menedzsment,

  • Dematerializációval kapcsolatos események (kibocsátás és törléssel) teljes körű kezelése

  • Okirat szerkesztés, generálás, módosítás

  • Státusz és állapotmenedzsment

  • Prioritás kezelés

  • Üzenő fal a kommunikáció megkönnyítésére,

  • Folyamatos ellenőrzés,

  • Díjfizetés és számlázás támogatása