Tisztelt Ügyfeleink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a CAPS rendszerhez való csatlakozáshoz szükséges szerződés és mellékletei megjelentetésre kerültek a honlapunkon.
A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges kitöltött és aláírt szerződéseket az alábbi csatornák valamelyikén várjuk:
- Cégszerű minősített elektronikus aláírással vagy elektronikus okirati formába alakítva a e-mail címre;
- Cégszerű aláírással postai úton a KELER Központi Ügyfélszolgálat részére címezve a következő címre: 1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. V. emelet.
Értesítjük Önöket továbbá, hogy a CAPS rendszer tesztkörnyezetét 2020. augusztus 17-én megnyitottuk Ügyfeleink számára.
A tesztrendszerhez való hozzáférés érdekében elektronikusan kitöltött (aláírást nem igénylő) tesztadatlapjaikat kérjük a e-mail címre megküldeni. A tesztadatlapot a lenti csatolmányok között vagy a KID-en a Kis Infok/Tájékoztatók mappában találják. Az adatlapon szereplő felhasználók regisztrálása után a KELER Service Desk küld e-mailt az adatlapon megjelölt kapcsolattartónak a tesztrendszer elérési címéről, a kezdeti alapértelmezett jelszóról; valamint a megadott mobiltelefonszámra szöveges üzenetet a tanúsítvány telepítéséhez szükséges belépési adatokkal. Szintén a lenti csatolmányok között vagy a KID-en a Kis Infok/Tájékoztatók mappában találják a CAPS rendszer felhasználói kézikönyvének az első verzióját, a későbbiekben megjelentetjük ennek a kibővített verzióját is.
Mivel egyszerre jelentős számú tesztelő jelentkezését kell feldolgoznia a KELER-nek, előfordulhat, hogy a belépéshez szükséges információk megküldése több napot fog igénybe venni.
Ahogyan arról már korábban is informáltuk Önöket, továbbra is csak a CAPS rendszer felülete tesztelhető, a SWIFT-kapcsolat tesztelése később kezdődik meg. Ennek tervezett időpontjáról értesíteni fogjuk Ügyfeleinket.
Az SRD-hez kapcsolódó szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseikkel, igényeikkel kapcsolatban kollégáink továbbra is szívesen állnak rendelkezésükre a e-mail címen.
Üdvözlettel:
KELER Zrt.