Tájékoztató a koronavírus (COVID-19) megelőzésével kapcsolatos intézkedésekről II.

 

Tisztelt Ügyfeleink, Partnereink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a KELER Csoport a járványügyi tervének újabb intézkedési pontját aktiválja, melynek célja a személyes kontaktusok csökkentése, teljes kizárása.

Ennek értelmében

  • a KELER Csoport kollégái 2020. március 16-tól kezdődően a helyszíni munkavégzést csökkentett létszámban látják el, míg munkatársaink nagyobbik része távolról végzi el az elszámolóházi és az értéktári tevékenységekhez kapcsolódó feladatait,
  • a KELER Csoport átalakította a fizikai küldemények átvételének rendjét, figyelembe véve a rendkívüli helyzettel kapcsolatos előírásokat.

Kérjük Önöket, hogy ügyintézésük során részesítsék előnyben a KELER online szolgáltatásait, valamint felhívjuk figyelmüket, hogy a postai úton beküldött dokumentumok feldolgozása a szokásosnál hosszabb időt vehet igénybe! 

Munkatársainkkal együtt mindent megteszünk annak érdekében, hogy a kialakult helyzet ellenére is zökkenőmentesen biztosítsuk a KELER Csoport szolgáltatásait.

Bízunk abban, hogy az Önök intézményei és a KELER Csoport között fennálló kitűnő kapcsolat és együttműködés képes lesz áthidalni az esetegesen jelentkező nehézségeket.

Kérdéseiket továbbra is a pandemic@keler.hu email címre várjuk és kollegáink a szokásos elérhetőségeken továbbra is állnak rendelkezésükre.

 

Tisztelettel:
KELER Csoport