Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy KID rendszerünkben ezentúl a bejelentkezésnél és aláírásnál is meg kell adni majd egy jelszót és egy SMS-ben kiküldött kódot, hasonlóan az eKID rendszerhez.
Ezért kérjük, hogy a Csatolt dokumentumok-nál található excel táblázatot a KID felhasználónevekkel és a hozzá tartozó mobil telefonszámokkal a KELER részére a ugyfelszolgalat@keler.hu címre visszajuttatni szíveskedjenek a tervezett ÜGYFÉLTESZT-hez való részvételhez 2022. október 19 határidőig.
A tesztidőszak tervezet ütemezése 2022. október 25-től november 11-ig várható.
Teendők az éles KID rendszer esetén:
Az éles KID rendszerben levő felhasználók adatairól a KELER Ügyfélszolgálata emailben fog tájékoztatást küldeni a megadott kapcsolattartó részére.
Az emailben szereplő felhasználók adataiban bekövetkezett változásokat (törlés, módosítás) az alábbi linken elérhető adatlapon tudják benyújtani.
https://www.keler.hu/Dokumentumt%C3%A1r/Formanyomtatv%C3%A1nyok/KID/2021_04_30_KELER-10_KID-hasznalati-szerzodes_3-sz-melleklet.pdf?download
A kitöltött adatlapot cégszerű aláírással postai úton vagy minősített elektronikus aláírással ellátva az ugyfelszolgalat@keler.hu címre szíveskedjenek visszaküldeni legkésőbb 2022. november 07-ig.
A változás élesítési dátuma 2022. november 20.
Üdvözlettel:
KELER Zrt.