Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022.09.17 -én KID rendszerünkben frissítést hajtunk végre, melyek az alábbi javításokat tartalmazzák.
A frissítés utáni KID verzió: KID 7.01-01 (174)
SD #131495 2022.08.10. Korábban eKID rendszerben nem volt lehetőség több tétel manuális törlésére CDO csomagnál, csak a legelső CB-s megbízás törlése esetén. A javítás után a programhiba elhárításra került, több tétel törlése lehetséges.
SD #129983 2022.06.28. Korábban eKID rendszerben több tételt tartalmazó csomagoknál a kiegyenlített végstátuszú ügyletek esetén a státuszindikátor nem a megfelelő jelet mutatta, zöld – könyvelt státusz helyett sárga, azaz függő státuszt mutatott abban az esetben, amikor a csomag megnyitásra került. A javítás után a csomagban található tételek valós státusz állapotot mutatnak.
Azon ügyfelek esetén, akiknél korábban 35 karakternél hosszabb név került megadásra KID regisztráció során a KID VIBER és HCT utalásai nem kerültek kiegyenlítésre. A javítás során ez a hiba elhárításra került.
A KID rendszerben a KID>Információk>Törzsadatok>értékpapír számla törzsadatok menü pontban korábban a rendezés/keresés oszlopokban fellelt hiba javításra került. Lehetőség van az oszlopokban (alszámla és név) keresésre és rendezésre anélkül, hogy a számlák jó része a képernyőről eltűnne vagy nem jelenne meg.
A frissítés 2022.09.19-én 06:30-tól tölthető le.
A letöltés internetes kapcsolat esetén 10-15 percet, bérelt vonal és modem esetén akár 30 percet is igénybe vehet. A telepítés a megszokott módon belépés/kilépés után automatikusan megtörténik.
Amennyiben bármilyen kérdésük merülne fel a frissítéssel kapcsolatban, a KELER Service Desk munkatársai hétköznap reggel 8.00-tól este 20:00 óráig készséggel állnak rendelkezésükre a 06 1 483-6120 telefonszámon.
Üdvözlettel:
KELER Zrt.