Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2022.05.14-én KID rendszerünkben frissítést hajtunk végre, melyek az alábbi javításokat tartalmazzák.
A frissítés utáni KID verzió: KID 7.01-01 (168)
SD # 124527 - 2022/02/23
Kifizetési diszpozíció lekérdezés esetén hibaüzenet jelent meg.
A javítást követően a Beérkezett üzeneteknél semelyik típusú társasági esemény értesítő nem jelenik meg, hibaüzenet nem generálódik.
A belföldi társasági események értesítői eKID-en nem jelennek meg, a külföldiek a dedikált lekérdezésben (Információk>Külföldi társasági események) tekinthetőek meg.
KID rendszerben a forint számlaszámokat érintő fejlesztés során az Információk > Ügyfél pénzszámlái lekérdezés alatt az ügyfél az összes forint, deviza, és MNB-nél vezetett számláját lekérdezheti bővített adatkörrel.
Egy korábbi rendszer hiba miatt a hibásan beragadt páratlan tételeket törölésre kerülnek.
Letéti pénzszámla használata kiegyenlítésekhez nem lehetséges.
Külföldi társasági események archiválása javításra kerül, így az éven túli tételek automatikus archiválása megtörténik.
Forintutalásokban 01-es számlatípusok engedélyezettek banki ügyfelek esetén is.
Értékpapír tranzakció változásoknál a szűrésnél combo-boxból választható az Irány, Fizetés módja és Devizanem.
A frissítés 2022.05.16-án 06:30-tól tölthető le.
A letöltés internetes kapcsolat esetén 5 percet, bérelt vonal és modem esetén akár 30 percet is igénybe vehet.
A telepítés a megszokott módon belépés/kilépés után automatikusan megtörténik.
Amennyiben bármilyen kérdésük merülne fel a frissítéssel kapcsolatban, a KELER Service Desk munkatársai hétköznap reggel 8.00-tól este 20:00 óráig készséggel állnak rendelkezésükre a 06 1 483-6120 telefonszámon.
Üdvözlettel:
KELER Zrt.