Tisztelt Ügyfeleink, Partnereink!
Magyarország Kormánya 2020. november 11-ei hatállyal (484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelet) ismét veszélyhelyzetet hirdetett ki a koronavírus (COVID-19) járvány miatt, ezért a 2020. márciusi helyzethez hasonlóan ismét jelentősen korlátoztuk a KELER Csoport székhelyén dolgozó alkalmazottaink létszámát. Munkatársaink többsége otthoni munkavégzés keretében látja el feladatait. Szolgáltatásainkat az eddig megszokott színvonalon, folyamatosan nyújtjuk Ügyfeleinknek.
A Magyar Kormány által kihirdetett veszélyhelyzet kapcsán meghozott intézkedésekkel összhangban a KELER Csoport 2020. november 23-ai hatállyal módosítja a 6-11. számú Rendkívüli helyzetek kezelésére vonatkozó szabályzatát. A hivatkozott szabályozó irat 8. és 9. fejezetében foglaltak aktualizálásra kerültek figyelemmel arra, hogy a korábbi korlátozó intézkedések jogszabályi alapja megváltozott. A módosításoknak megfelelően a KELER Csoport szolgáltatásaival kapcsolatos esetleges korlátozások a Magyar Kormány által aktuálisan meghozott intézkedésekhez fognak igazodni.
A szabályzat az alábbiakban módosult a 2020.június 18-ai verzióhoz képest:
- törvényi és jogszabályi hivatkozások aktualizálása;
- a dokumentumban használt fogalmak körének kismértékű bővítése;
- kisebb stilisztikai módosítások.
Fontosnak tartjuk tájékoztatni ügyfeleinket arról, hogy az általunk most megtett szabályzat-módosítások a járványhelyzetre tekintettel eddig meghozott és esetlegesen várható kormányzati intézkedések összhangjának biztosítása érdekében történtek, amelyek azonban állandó felülvizsgálat tárgyát képezik a járványveszély és a KELER Csoport működése függvényében.
Bízunk abban, hogy a meghozott intézkedések hozzájárulnak a koronavírus elleni küzdelem sikeres kezeléséhez és Önökkel közösen mihamarabb túljutunk ezen a rendkívüli helyzeten!
További kérdés esetén a e-mail címen állunk rendelkezésükre.
Együttműködésüket és türelmüket ezúton is köszönjük!
Üdvözlettel:
KELER Csoport